Advert
Advert

SERAP ÇAKIR ''DOKTOR OLMAKLA BİTMİYOR''

Gebzespor, Altınova Belediyespor ile deplasmanda 2-2 berabere kalırken maç sonrası ev sahibi takım temsilcimize saldırdı

SERAP ÇAKIR ''DOKTOR OLMAKLA BİTMİYOR''
SERAP ÇAKIR ''DOKTOR OLMAKLA BİTMİYOR''
Gebzespor, Altınova Belediyespor ile deplasmanda 2-2 berabere kalırken maç sonrası ev sahibi takım temsilcimize saldırdı. Gebzespor Başkanvekili Serap Çakır kulübün ve belediyenin başkanı Dr.Metin Oral’a tepkisini çok sert bir dille gösterdi. Çakır, facebook’taki sayfasındaki mesajında aynen şu görüşlere yer verdi: “Dr.Metin Oral ALTINOVA BELEDİYE BAŞKANI VE ALTINOVA BELEDİYE SPOR BAŞKANI Okuyup doktor olmana rağmen insan olamamışsın.En iyi yaptığın iş eminim ki provakasyondur.Yalan ve iftira ile taraftarını kışkırtıp taş , sandalye ellerine ne geçerse bizlere ve taraftarımıza saldıran senden ve senin gibi insanlardan bu memlekete hayır gelmez. Devletin hiçbir kurumunda da barındırılmamalısın.Dua etki birimize birşey olmadı. Kendi çöplüğünde ötmeye çalışma, buralarada bekleriz.En kısa zamanda yaşattığını yaşaman dileğimle....
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor

istanbul escort antalya escort travesti ankara escort ankara escort porno ankara escort bayan