Advert
Advert

Bakan 3 Müdürü görevden aldı

Bilim Sanayi ve Teknoloji, Bakanı Fikri Işık 3 İl Müdürünü görevden aldı. Karar bugünkü resmi gazetede yayınlandı.

Bakan 3 Müdürü görevden aldı
Bakan 3 Müdürü görevden aldı

Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'na bağlı Erzincan Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Hüseyin Erdem, Uşak Bilim Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Barış Kılınç, Düzce Bilim Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Erdal Gevrek, başka görevlere atanmak üzere görevlerinden alındı.

Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor

istanbul escort antalya escort travesti ankara escort ankara escort porno ankara escort bayan