Advert

DARICA FARABİ’DEN DİYABET ETKİNLİĞİ

14 Kasım Dünya Diyabet Günü etkinlikleri kapsamında ilçemizdeki Hükümet Konağı içinde çalışan kamu personeline yönelik Diyabet Risk Değerlendirme taraması yapıldı.

DARICA FARABİ’DEN DİYABET ETKİNLİĞİ
DARICA FARABİ’DEN DİYABET ETKİNLİĞİ

Darıca Kaymakamı Sayın Ömer KARAMAN’ında katılım gösterdiği etkinliğe,tarama kapsamında hastanemizden görevli olarak giden Hemşire  Yetkin KONAK,Hemşire Erkan ÖZKIRIM,Hemşire Fikriye KAYA,Hemşire Dilek FEYZULLAHOĞLU  katılımcıların boy,kilo,bel çevresi,tansiyon ve kan şekeri ölçümleri yapıp kendilerini Diyabet riski açısından
değerlendirmelerini sağladı.


Tarama kapsamında katılımcılara ara öğün  olarak süt ve diyet bisküvi ikramımız oldu ayrıca kurumumuz tarafından hazırlanan Diyabet ile ilgili bilgilendirme broşürleri dağıtıldı.

Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor

istanbul escort antalya escort travesti ankara escort ankara escort porno ankara escort bayan