Advert
Advert

Gebze'ye bir Meydan daha!

Gebze'ye bir Meydan daha! Anasayfa GÜNDEM Gebze'ye bir Meydan daha!

Gebze'ye bir Meydan daha!
Gebze'ye bir Meydan daha!
Gebze'ye bir Meydan daha! AKP  Kocaeli Milletvekili Mehmet Ali Okur Gebze Endüstri Meslek lisesinin yıkılacağı ve buraya altı otopark olmak üzere yeni bir meydan yapılacağı müjdesini verdi. İlk olarak GTO başkanı Nail Çiler tarafından seçim döneminde Büyükşehir belediye başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nca önerilen meydan projesi iktidar kanadından olumlu yanıt buldu. Yıkılma tehlikesi geçiren Endüstri Meslek Lisesi’nin yıkılarak bulunduğu alanın katlı otoparka çevrilmesi fikri karşılık buldu. Konuyla ilgili Kocaeli Milletvekili Mehmet Ali Okur müjdeyi verdi. Okur, Okul’un yıkılarak alanın meydana çevrileceğini söyledi. Okur lise ilgili olarak ise  "Eski cephaneliğin olduğu yer eğitim alanı olarak planlanmıştı. Gebze Ticaret Odası ile görüşüp anlaştık. GTO o alana ´Gebze Ticaret Odası Endüstri Meslek Lisesi´ adı altında çok daha modern ve kapsamlı bir okul yapacak. Ben de bu konuda kendilerine gerekli desteği vereceğim" dedi.
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Gebze’de Geleneksel Kent Bayramlaşması Gerçekleşti
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor
Ormanköy Yeni Yüzüyle Ziyaretçilerini Bekliyor

istanbul escort antalya escort travesti ankara escort ankara escort porno ankara escort bayan